Kerkdienst live meekijken of terugkijken

De kerkdiensten worden uitgezonden via deze internetsite van onze kerk. U kunt via uw computer, laptop, tablet of smartphone de uitzendingen meekijken en beluisteren. Heeft u moeite met het bedienen van een computer dan kan een Lukaskastje uitkomst bieden voor het beluisteren of een Dahlia TV ontvanger voor het meekijken op uw TV. Voor meer informatie over het Lukaskastje of de Dahlia-ontvanger kunt u dit bespreken met uw wijkouderling, -diaken of uw pastoraal bezoeker. Voor het beluisteren en/of bekijken van de diensten kunt u ook de app van Mijnkerkdienst.nl downloaden op uw smartphone of tablet.

Over ons

Wij geloven in God. Door zijn zoon Jezus mogen wij God: “Onze Vader” noemen. Dat vieren wij iedere zondag in de Eben Haëzerkerk aan de Oostwijkstraat 106. Daar komen we samen om God te ontmoeten. Samen bidden, samen zingen, elkaar versterken, we luisteren naar wat Zijn Woord ons zegt!

Eben Haëzerkerk
Oostwijkstraat 106